sobota, 25 sierpnia 2012

Nutellka.


"Nieproszony przyszedł
Do mnie Kowal kiedyś
I chciał duszę moją
Wyrwać, rzucić w płomień
I przetopić – wykuć
Człowieka Żywego.

    Broniłem, walczyłem
    O me własne ego.
    Otoczyłem murem
    Nieprzebitym duszę
    I nie chciałem, aby
    Tknął, czego broniłem.

Krążył, prosił, błagał,
Ale też i szukał
Wytrwale, przebiegle
Nie tracąc nadziei
I cierpliwość jego
Dokonała cudu.

    Wyszukał, pogłębił
    I kiedy poczułem
    Moc jego i dobroć
    Starałem się pomóc.
    I tak Kowal stworzył
    Człowieka Żywego."

Wszystkiego Najlepszego W Tym Wyjątkowym Dniu Daria :* 

Nutellka.
 
Składniki:

Spód:
200 g sucharków,
300 g nutelli.
Masa: 
400 ml kremówki (użyłem double cream),
500 ml serka waniliowego Danio,
3-4 łyżki cukru pudru,
1 łyżka żelatyny rozpuszczona w malej ilości wody.

Masa 2:
450 g brzoskwiń z puszki (odsączony sok zostawiamy),
2 galaretki brzoskwiniowe.

Spód: sucharki miksujemy w blenderze na bułkę tarta, dodajemy ciepła nutelle (podgrzać w kąpieli wodnej) i mieszamy łyżka. Gotową masę rozprowadzamy równomiernie na dnie tortownicy (22cm).
Chłodzimy w lodowce 30min.

Masa: śmietanę ubić z cukrem pudrem, dodać danio wymieszać na jednolita masę. Na koniec dodajemy żelatynę i mieszamy(drewniana łyżka bądź łopatka kuchenna). Gotową masę rozprowadzamy równomiernie na spodzie nutellki. Chłodzimy w lodowce 1h.
Masa 2: brzoskwinie miksujemy w blenderze na gładką masę. Galaretki rozpuszczamy w 500ml wody( wliczając odsączony sok), chłodzimy chwilę po czym łączymy z brzoskwiniową masą. Kiedy masa zacznie tężeć delikatnie wylewamy go na masę śmietankową. Chłodzimy w lodowce 3h.
I smacznego.;]






Oryginalny przepis na http://bistromama.blogspot.co.uk/.

Ps. a tak wyglądała moja pierwsza nutellka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz